Friday, August 5, 2011

New theme, nuffnang check and new site.

Ok, agak lame aku tak memicit-micit keyboard pc ni untuk membentuk ayat bagi dipost kat kat blog ini. Semenjak dua menjak di keyboard ni hanya digunakan untuk menaip di google dan youtube sahaja. Betol. tak tipu.

New Theme.

camni baru cute kan?
Dem. nak cari theme blogger memang senang, tapi nak cari yg shiok agak susah rupenye, dah install theme baru ader ajer yg xkene, kene setting macam2 le plak, dari iklan ke meta tags..semua aspek kene best. Yang penting theme kene simple jangan serabut.(kan?) So, theme skrang ni dalam 80% je siap, manyak lagi tak di buat, bz la kate kan..aseehh...

Checked!

Oh ya, baru minggu lepas , eden dapat surat dari pada HSBC bank, dalam surat tu disertakan cek dari nuffnang. Teruja beb(first check !!), walaupon hasilnya sikit ,RM50+ je tapi aku tetap happy. Sape nak bagi duit free beb. Bile aku login balik nuffnang, earning skrang pon dah capai RM50+ balik(cepat nya), so aper lagi tanpa segan silu aku pon picit la cashout. Lepas picit je, terus rase menyesal. Terpikir la plak, patut kumpul ke atau cashout je.

Shindosai graphics.
simple kan.

Bulan lepas aku ader dapat tender design frontpage/homepage untuk site kawan aku and dier sangat2 teruja ngan hasil aku. Die kate
                                   " hey, berbakat la ko ibai"
aku pon jawab la.
                                   "alah ko ni, merepek je la."

=_=

so, aku tekad nak buat satu site hanya untuk menunjuk2 kan(showoff) beberapa edisi photoshop yg aku suke untuk tatapan kalian. Mungkin, mungkin korang suke and bole la offer job skit,MUNGKIN.

Jangan lupe singgah,comment,trolling,dan bagi kritikan.

http://shindosaigraphics.blogspot.com

Jangan lupa NANG ya.

6 comments so far. What are your thoughts?

Emilly Amisa said...

nanged dh :)

MONAT © 2012 said...

terbaik la ibai :) sifu! sifu! sifu!! :)

oktant said...

Dah nanged gak. =D

ibai merepek said...

@emilly & Oktant : tenkiu!

@monat : aku baru blajar beb, ko lagi lame dari aku bab2 blog'in ni...:P

pyejal said...

xtually bukan 'check' tapi 'cheque'. nway jgn lupa belanja ye..:)

shindosai said...

actually,check bahasa english US
cheque bahasa English UK
sori, penulisan aku messed up skit
:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | 100 Web Hosting
[close]